Hari Ini

Lowongan Kerja Terbaru Bulan Februari 2014 Sebagai Staff Administrasi

Update Minggu, 16 Februari 2014 at 13.39. Dalam topik Loker Februari 2014,Lowongan Kerja


Lowongan Kerja Terbaru Bulan Februari 2014 Sebagai Staff Administrasi - Apakabar sobat... Informasi Terbaru Lowongan Kerja selalu saja menjadi topik utama bagi pencari kerja, tidak dapat dipungkiri bahwa saat ini jumlah pencari kerja kian hari kian bertambah seiring berjalan nya waktu. Sementara jumlah tempat kerja yang ada pertumbuhan nya kalah pesat dengan pertumbuhan pencari kerja. Tetapi tidak perlu khawatir blog Loker Lowongan Pekerjaan akan berusaha memberikan Informasi Lowongan Kerja Terbaru Bulan Februari 2014 untuk anda.


Informasi Terbaru Loker kali ini yang akan admin sampaikan untuk anda yang masih mencari Info Loker yaitu Informasi Loker dari beberapa perusahaan yang saat ini sedang membuka kesempatan berkarir bagi anda para profesional untuk mengisi posisi Staff Administrasi pada perusahaan tersebut. Bila anda ingin mencoba melamar pekerjaan tersebut ada baiknya anda simak baik - baik informasi selengkapnya berikut ini Lowongan Kerja Terbaru Bulan Februari 2014 Sebagai Staff Administrasi..
Lowongan Kerja Terbaru Bulan Februari 2014 Sebagai Staff Administrasi


PT Austindo Nusantara Jaya Agri

Austindo Nusantara Jaya Agri (ANJ Agri) is Sustainability Food and Energy Company with primary business in Palm oil and Sago plantation. The Operational area located in North Sumatera, South Sumatera, Belitung, West Kalimantan and West Papua.

We are committed to drive our business with:
  •     Integrity
  •     Respect People & Environment
  •     Continuous Improvement.

We are now seeking the qualified for the following challenging position:

SENIOR GENERAL AFFAIR STAFF
   
Tugas dan Tanggung Jawab :
  •     Memproses semua dokumen yang berhubungan dengan General Affairs sebelum diteruskan ke atasan masing-masing
  •     Melaksanakan pemeliharaan aset-aset perusahaan kantor Medan termasuk furniture
  •     Melaporkan biaya pemakaian kenderaan pool kantor Medan dan biaya Mess Medan
  •     Mengecek laporan pengeluaran (Expenses Report) staff setelah yang bersangkutan kembali dari menjalankan perjalanan dinas
  •     Memproses pengurusan Claim Asuransi kenderaan Dinas yang mengalami kecelakaan
  •     Mengatur tiket dan Hotel untuk Staff yang melakukan perjalanan Dinas keluar kota
  •     Mengatur penggunaan kenderaan untuk mengoptimalkan efektivitas dan efisiensi penggunaan kenderaan dinas
  •     Melakukan pengontrolan Office Boy dan Office Girl dalam pelayanan seluruh karyawan Kantor Medan dan pemeliharaan ruangan Kantor Medan termasuk mengawasi ketersediaan stationery (alat tulis kantor) untuk Kantor Medan.
  •     Melaksanakan peninjauan lapangan sehubungan dengan tuntutan pekerjaan bila diperlukan.
Persyaratan :
  •     Wanita / Pria  usia max.  40 tahun
  •     Pendidikan min. S1 (Semua Jurusan)
  •     Lebih diutamakan yang memiliki pengalaman di bagian General Affairs / Legal di Perusahaan Perkebunan min. 3 tahun
  •     Memiliki pengalaman mengurus surat-surat perizinan dan berhubungan dengan instansi
  •     pemerintahan dan masyarakat
  •     Memiliki kemampuan komunikasi yang baik
  •     Dapat mengoperasikan program komputer terutama Microsoft Office (Words dan Excel)
  •     Mengerti bahasa Inggris akan menjadi nilai tambah
  •     Bersedia melakukan perjalanan dinas keseluruh lokasi Perkebunan ANJ Agri Group

Kirimkan CV lengkap anda ke alamat berikut
HRD – ANJ Agri
Wisma BII lantai 7 Jl. Diponegoro. No.18,Medan – Indonesia (20152)

Atau ke alamat e-mail berikut : anja-recruitment@anj-group.com

===========================================

PT GLOBAL ASSISTANCE & HEALTH CARE

Global Assistance and Healthcare, a well-established international medical assistance provider to the Insurance, Oil and Gas, Mining and other corporate sector is inviting highly motivated individuals to fill in the position of :

TENDER ADMINISTRATOR

Responsibilities :
  •     Screening and monitoring any new bid / tender or express an interest in all potential opportunities 
  •     Registering company as a medical services supplier with all potential client and all relevant public services and institutions
  •     Pick-up bid/ tender documents, analysis them and present them to management 
  •     Established a clear time frame with deadline when company decides to participate to bid / tender – being the timekeeper of the process
  •     Help in completion of Pre-Qualification Questionnaires (PQ) and in completion of all updated legal documents which may be required, such as but not limited to audited financial reports, membership of association, insurances, bid / performance bound, company legal act, governmental regulations and client history
  •     To continually improve the standard of render submissions
  •     To supervise timely delivery of tender documents
  •     To properly manage archives for all bid / tender documents, outgoing proposal and result of each of them

Requirements :
  •     Male/Female, age max. 35 years old
  •     S1 Degree from related field
  •     Minimum 2 years experience in the same position, experience in Mining, Oil and Gas Company is a plus
  •     Fluent spoken and written English is an absolute must
  •     Excellent interpersonal and communication skill
  •     Computer literate
  •     Fast learner and able to work under pressure
  •     Multi tasking job with high level of commitment
  •     Detail Oriented

Should you interest in the above positions, please send your application letter including photo, resume and contact number to: hrd@global-assistance.net
==================================

PT ISID INDONESIA
Since its establishment in 1975 in Japan, Information Services International-Dentsu (ISID), as innovative IT professionals; set out corporate philosophy of “contributing to customers and society by outstanding deployment of state-of-the-art technology”.

And now, with our newly established company in Indonesia, we are keeping our standard to deliver the IT solutions in Financial, Business, Engineering and Communication IT for Indonesian market.

We are currently inviting dynamic and goal oriented candidates who are willing to grow with us to join our team as below.

ACCOUNTING & ADMIN STAFF (CODE: ADM)

Requirement:
  •     Female, Max. Age 28 years old.
  •     At least Bachelor’s degree, majoring in Accounting/Management/Economic/Business Administration
  •     Having experience in Accounting (General Ledger, AP, AR) including General Administration jobs and purchasing.
  •     Having good understanding in Indonesian Taxation will be an advantage.
  •     Good in English both oral and written.
  •     Computer literate and can do multitasking.
  •     Having an excellent interpersonal & communication skill, honest and meticulous to detail, willing to work long hour.

Please forward your complete application and resume with code of position on your email subject latest by Feb 28, 2014 to

PT. ISID INDONESIA
Plaza Bapindo, Citibank Tower 14th Floor.
Jl. Jend. Sudirman Kav 54-55 Jakarta 12190

Email: hr_id@isidsea.com


Bagaimana sobat, Lowongan Kerja Terbaru Bulan Februari 2014 Sebagai Staff Administrasi telah admin sampaikan, kiranya anda dapat langsung mempersiapkan apa saja yang dibutuhkan sebagai syarat melamar pekerjaan tersebut. Semoga Informasi ini bermanfaat untuk anda juga rekan, kerabat dan keluarga anda. Baca juga Lowongan Kerja Kota Surakarta Terbaru Bulan Februari 2014.


Tulis Komentar Kamu dibawah, pilih Name/URL atau pilih Anonymous.

0 Komentar untuk "Lowongan Kerja Terbaru Bulan Februari 2014 Sebagai Staff Administrasi"

Posting Komentar